snabba ryck!

snabb bloggning nu!
jag fick ett ryck i skolan och kom på att jag ville träffa petra! :)
så jag bestämde mig för att gå på modevisningen och umgås med min KÄRA vän!
så nu men en lite stud så ska jag dit ;) hihi
lär väl itne vilja ha så mycket kläder eftersom jag redan beställt det jag velat,
och så finns det ju inte så mycket att välja på här hemma hellre ;)

föresten jag var inne i en jätte söt butik i thn,
massa söta saker och så något som jag tappat bort med som jag ville ha dirket!
vill inte säga vad det är för är lite pinsamt när man fått det utav någon..
men saken är ju så otroligt fin med så jag vill verkligen ha nytt :O
så får se om jag skämmer bort mig ännu mer ;)

jaja nu ska jag sluta babbla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0