onsdag kväll..

jo vi var ju på brandstationen och det var faktiskt riktigt intressant :)
tänk dig att brandmännen jobbar ett helt dygn och sedan får ledigt tre.
de hade ett flått rum som en liten bio-sal och en lite mindre idrottshall.
kan verkligen förstå att det blir långtråkigt ibland.
fatta att dom har en helt ny brand bil med en massa verktyg som ska kunna bryta upp allt om det handlar om en trafikolycka och alla dessa verktyg kostade ca 6 miljoner! :O
vi fick prova på att släcka med brandsläckare, jag har faktiskt aldrig gjort det förut.
jag hoppas givetvis att jag slipper göra det med.

(det är inte jag på bilden)
i vilket fall när vi var där så fick dom ett larm och det handlade om en bilbrand fick jag reda på senare..

har inte gjort ett skit sen jag kommit hem, försöker komma på det sista att skriva i min rapport till projektarbetet bara.. jag vill bli klar med det så jag kan börja på samhällen sen!!! ÅÅÅÅÅÅ
daniel kommer hem idag med och jag ska till honom och ska därför packa saker.
men oj det måste jag göra snart för kan ju inte missa mäster kockarna :O
så det blir plugg och myspys som piggar upp det :) det är kanske inte så fel ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0