21/3

Glömde skriva igår ju!
Jag vakna utav att emelie skicka sms och vi bestämde oss för att ta en sväng med cyklarna.
tur var runt ängenäs och golfen och slutstationen var rådahallen där några andra damer vart och en gosig hund.


Sedan bar det hem till ferra och sedan hem och jag somna i sängen som en stock!
Vakna och tänkte plugga men det blev ju inte så mycket med det..
Senare kom baby hem och jag tog mig till honom för att mysa järnet och ta igen all missad tid i helgen..!! :)
Myst i säng och kolla på sista solsidan, time out & sitt men inte minst Big B. ;)

Jaaa idag gick jag upp tidigt frivilligt för jag skulle till överby och inhandla present till baby
Han fyller ju om en vecka så känns skönt att vara ute i god tid!
Som ni ser hittade jag lite smått och gott, så hoppas han blir glad nu ;)


Nu får det verkligen BLI plugg och sen förhoppningsvis en tripp till råda och gymma ;D
Jag känner att jag verkligen har motivation till det och det är skönt faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0