sun!

hej alla solstrålar, idag är väder i alla fall underbart bra start på lovet! :)

ja nu sitter jag själv hos daniel.. han har åkt till norge med dennis och ska fixa massa papper :)
och själv ska jag snart dra härifrån för att möta upp petra och julia!
vi ska busa och hitta på något roligt :D

haft så jävla ont i magen i natt med, kul!
tror fan inte det kommer gå över förrän denna skit är över, ditt fel att jag fått det igen tack!!
finns nog ingen person mer än dig som jag vill se mindre på hela denna jord!

lyssnar nu på brolle sveriges sexigaste man, tvungen att påpeka ;) haha

HUNK




han har bra låtar med bra betydande texter!
bra avslappning & njut även av bilden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0