strejk som inte kommer hjälpa...

nu skriver jag igen!

jag har fått nog alla jävla skriftliga inlämningar i skolan kan fan ta sig i röven!!
eller lärarna som inte sampratar med varnadra!!
fan det tar ju längre tid att skriva en uppsats än att göra ett jävla fucking prov!!
brukar inte vilja ha prov men nu fan vill jag fan det!!
är sååååå upprörd så att jag vill strejka asså!!
skiter i om jag inte har något att göra efter studenten bara jag går ur skolskiten just nu och slipper alla inlämningsuppgifter som kommer på samma gång!!
annars är faktiskt inte skolan något att klaga på.. :S

vill bädda rent min säng med men vill ändå inte det för älsklingen är inte hemma och då försvinner hans lukt :(
så det vill jag inte riskera!!
kan ju inte prata med han varje kväll nu heller som jag brukar när han inte är hemma, för teleräkningen blir ju så dyr.. :( är så van vid att höra han varje dag det senaste efter att bb varit men nu blir det inte så..
hoppas han skaffar bärbar dator snart så vi kan skypea!!
kommer bli en lång kväll i alla fall eftersom jag inte fått prata med han har inte fått reda på hur han mår eller något och hur det känns att vara i norge där han är nu.. :(
saknar han redan och det är stört.. men är man så jävla kär så är man!!
och det finns nog ingen som gjort mig till en bättre människa än daniel fått mig att må bra som människa!
jag har fått mig på fötter kan man verkligen säga :)
och jag är glad att jag har honom vid min sida och hur han orkar stå ut med mig ;)
haha lät som om jag var värsta fittkärrlingen,
men menar mer mitt humör som kan gå lite upp och ner ibland.. (opps hihi)



jag älskar honom!

så här fick ni två stora känslor jag har inom mig just nu!
ska försöka sova på det nu :) god natt, skola i morgon.. upp 7!!
men får träffa mina änglar carro och olivia i alla fall och då blir jag glad!! :)
p.s. andreas vann körslaget ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0