punkt och slut

jaaaaoo ett tjejgäng var på wärs igår,
det var skoooooj, jag var nog gladaste tjejen på wärs haha
blev glad när jag såg varje människa som jag kände typ, haha
det var trevligt i alla fall :)

sen sluta kvällen lite bättre bra..
men men nu är det väl lite bättre..

fick sova 3,5 timma
men jag var itne ledsen för det upp och gjorde min plikt,
kom hem och jag hade fått påskägg :)



fick även ett fint och roligt påskbrev utav felicia bästa!, hahahah <3 (se ovan)






nu sitter jag och äter en massa ;)

fattar inte att jag inte är trött ;p
i alla fall, sedan tog jag det verkligen lugnt
käkade mat bak på altanen första gången i år och det blev påskmat!
och det var även första gången tindra fick komma ut i solen i sin bur :)
tindra kände även till att det var påsk för sa kyckling typ hundra gånger, haha
vår lilla egna kyckling :)
sen kom julia förbi mig och hämta upp mig för att vi skulle gå till adam,
dit även flera vänner kom och en del grillade, haha skrattade en del asså,
klara och hampus om alla hemköps koder i kassan och om vad en avokado hade för kod typ,
almér bara hampus vad har en cola för kod i kassan då,
hampus bara den har ingen kod för att den har inte kilo pris!! hahahaha dog
sen så drog jag och felicia till emelie och pratade om kvällen igår,
och nu sitter jag här och osm sagt äter lite godis, men tog typ två så var jag mätt..
daniel kommer väl hit sen så, kan inte vara utan honom en natt om han är hemma typ..

jaja kollat gårdagens bb med.. lite segt har det blivit..
men men nu känns det som om jag skrivit om hela mitt liv så nu slutar jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0