hemma från skolan..

i morse spydde jag och är därför hemma från skolan..
vet inte vad det kan vara tror inte att det är magsjuka i alla fall
men har haft problem med magen förr så kan vara samma igen,
men undrar vad det kan vara, jag åt ju igår innan jag gick och la mig
så det kan ju inte vara att jag var dödshungrig liksom..
och nu bår jag bra liksom..
bara att jag sovit hela dagen med^^ usch!!
jag måste göra något nu!! upp ur sängen i alla fall..

asså det är så typskt att jag ska bli dålig med,
skulle ha träffat min älskade kusin och henns bus troll..
och så skulle även ha sovit över där
men i stälelt fick daniel skjutsa hem mig,
och jag hamnade med min packning hemma i min säng i stället... :(
det är så typiskt när man verkligen vill göra något så ska det hända något som förhindrar..
frågan är om jag kan gå till skolan i morgon, för då hade jag ju bestämt att jag skulle äta/fika med jessica...
så hoppas innerligt på det men är ju lite dumt att gå till skolan om man spytt dagen innan..
och en del i klassen kanske inte gillar det.. :/
vad ska jag göra... :(
sen har ju olivia fest på lördag och jag vill ju komma.. men vet inte om jag kan eller vad mamma tycker som är lite av en expert och kan ju lite diagnoser..
så får väl diskutera med henne... :(

jag saknar älsklingen med..... redan!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0