april april..

Träkigaste jävla liv just nu, jävla plugg som bara dräller in hela tiden..
jag orkar inte med,
kul man kommer hem och veeeet att man ska plugga under kvällen och så ser man dammsugare när man kommer innanför dörrjävel!!
ååå sedan så vill jag bara åka till berlin och sedan till mallis och sedan ta jävla fucking studenten!!
sen får fan livet nästan bli hur som helst..
asså ursäkta men musten har fan runnit ur lite nu, och orsakerna är allt!
så det är så jag just nu känner..
vet ni jag ska fan plugga som ett svin i kväll och i morgon ska jag fan supa och ha jävligt skoj!
och inte bry mig om någonting annat, bara ha allmänt kul!!

som annie i bb pekar fuck u och säger up yours!! hahahah så arg är jag nu ;p hahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0