23.55

snabbt litet inlägg :)
kan ju säga att jag är på bättre humör nu!
hoppfull inför imorgon ikväll om det blir något av och att det blir skoj!
har pluggat lite iaf snart klart med min analys om nordkorea om dom bryter mot de mäskliga rättigheterna vilket dom gör oerhört mycket!
Man kalla det för ett litet hitler land fan, äcklas av hur dom beter sig mot sitt folk, vidrigt.
fick mig lite sömn i en timma förut och det var gott och behövligt :)
kollat på så ska det låta och lite av skavlan men sen fick det bli plugg ;)
nu orkar jag inte mer känner jag och jag inväntar daniel som ska komma och mysa bredvid mig i natt efter två nätter utan honom :)

så i morgon blir det upp och jobba, fått reda på hur jag troligen jobbar till sommarn med! tuft men kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0