ny start.. ett tag

Försökte faktiskt lägga upp ett inlägg från mobilen men funka inte eller något?! men ska försöka att klura ut hur man gör för blir ju lite roligare att läsa flera gånger om dagen än en gång liksom.
okey, i skolan var det okey som vanligt, fick även lite beröm för min fina klänning som jag sytt som projektarbete :)

ni får väl se den på mig någon gång med, tex när jag var på studentresa, för tänkt ta med den dit och partaja i!!

Efter skolan så var jag och mamma på råda och gymma, mamma har fått med mig på detta och hon lockar med att bjuda mig på ett prova på gym-kort i en månad kostar bara 198:-. Så vi gymma ungefär en timma och sen blev det en solning, märker ju att jag har en hud som inte är van vid sol typ, var ju hur röd som helst, haha typ bränd.

sen så kom petra och visa sina bilder från thailand, haha 750 bilder!! och så käka vi go kvällsmat och skratta.
mitt i allt kom en liten tråkig nyhet som känns lite oroande nu.. men man får bara vänta på besked.

Nu sitter jag nyduschad och kollar Big Brother och gurkan är underbar ;p
puss och god natt / johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0