dagen som är början på veckan.

Oj asså jag har inget skrivit sedan i torsdags men jag har gjort mycket annat :)

fredag:
kom hem från skolan och kände mig tjock,
inte tränat på fem dagar :/ tråkigt ..
pluggade historia samtidigt som jag kollade tv,
kollade let's dance och jessica vann,
daniel kom hit och somnade direkt så trötta vi var :)

lördag:
Jobbade och vi har fått in världens finaste lusthus
Sen har vi ju även ett jätte sött sminkbord med stol, '
det hade jag verkligen köpt till min dotter :)

sen så käkade jag mat och gick ut och gick med mamma och solveig runt golfen och ängenäs,
sen tog jag och mamma en extra sväng upp till ica och handla lite godis ;)
efter de två timmarna ute så fick det bli en dusch och gör i ordning sig,
Jullan och emelie kom hit och vi kollade på massa med gamla bilder på min dator,
hittade en del roliga och vi skrattade, hitta även videoklipp ;p
sen fick det bli en sväng med bil på stan och kolla läget, faktiskt riktigt dött
fick med oss westman i bilden kul att se och träffa honom, :)
slutstationen blev hemma hos daniel med david och bosse,

söndag: vi förlorade ju en timme så sov till 12 (11) ;)
det snöade och dagen var förstörd,
tänkte plugga men nej orkade inte,
grattade daniel en dag för tidigt för idag åker han ju och jobbar,
han fick detta:

Skjortan tyckte han inte om så den har jag bytt ut, tyckte det var lite synd..
men men inte jag som ska ha på mig det :)
Sen blev det lätt men god mat hos daniel med familj,
daniel fick lite mer presenter,
fika med gooood daimtårta!! :D mums!
fick även beställt lite från H&M!! Wiho!!
sen så blev det bara allmänt mys och jag tog mig hem och packa,
men fastnade med min älskade ögonsten, tindra :)

min godis!
sen blev det tillbaka till daniel och kollade stockholm - båstad, ganska b-serie
sen blev det BB och Roza åkte ut, lättnad och rodney fick straff med vit-vecka, gött

måndag:
skolan igen,
föreläsning med brandman och lärde mig faktiskt lite :)
sen drog jag till överby och bytte daniel skjorta,
köpte en rafhyvel till benen, strumpbyxor och ögonskugga, behövliga saker nu till våren ;)
tänkte även påpeka att jag köpt H&M's fina 4-packs nagellack:

Jag vet inte men har börjat målat naglarna väldigt ofta nu det senaste för att jag hade akrylnaglar ett litet tag,
jag måste nog säga att det var ett misstag att skaffa sådana just då för att en gick av efter sex dagar och sedan går dom av på grund av jobbet och gör så att dina vanliga naglar blir jätte fula, tunna och flickiga..

jaja, nu sitter jag iaf hemma och ska skriva på projektarbetet! ska bli klar idag! :)
så här hade ni min uppdatering om helgen + idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0