Början på något nytt... igen

Hej nu är jag här igen och jag är sugen på att blogga och dela med mig av det mesta som har med mig att göra!

Denna dag har inte bestått utav så mycket faktiskt, ledig från skolan så att blev att sova pytte lite längre än vanligt ;)
Idag har jag faktiskt varit duktigt med att göra klart mitt projektarbete helt och hållet! jag är såååå nöjd!
Jag lovar att lägga ut en bild när jag orkar men kan lova att det inte ska ta för lång tid.

Ja vad har jag gjort mer, tagit en promenad hem till mig från daniel, slappat framför datorn och skrivit lite på min bildanalys. Sen fick ett ryck och nu sitter jag här med en ny blogg som jag hoppas ni kommer att gilla!

Snart blir det en kväll framför tvn och inget annat:
*Familjen annorlunda
*En unge i minuten (fastän jag blir rädd jag bara ser det och sedan grinar av lycka)
*Big Brother (SÅ KLART!)

Jaja pusss från mig / johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0