Marknads lördag ?

gick typ inte och la mig förrän vid halv tre elle något i natt!
jag och daniel kollade på BB fy fan va kul det är när dom blir skrämda ;p
och sen upp kvart i nio för att jobba!
mycket folk och för en gång skull tyckte jag att det var lite mer stånd en vad det har varit förr på marknaden..
så det är väl kul antar jag :)
sen drog jag med emelie och julia till bloms men där fanns det ju inget snyggt att köpa, egentligen väldig tur för mina kläder från H&M kommer på måndag tror jag, så jag får se vad det blir för kläder man tar på sig ikväll ;)
nu sitter jag bara och tar det lugnt i sängen funderar på att sova en stund haha men så skulle jag ju kunna plugga lite med, men liksom vad känns inte mest lockande liksom ^^ ;)
jaja höres väl lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0