fredag 8/4

ja jag var ju lite krasslig igår så därför är jag hemma idag med bara för att :)
jag har pysslat lite med naglarna som jag vill visa,



Lite snygga nagellack som jag har och som jag tycker passar på någon med mörkt hår :)


Så här ser mina naglar ut idag, eftersom jag typ byter nagellack varje dag så skriver jag så ;p
De är att i glittrigt guld och och en guldigt gul pärla vid sidan av nagel :)
Jag gör så att jag målar på det färgade nagellacket först sen lägger jag en liten klick med naturligt blankt nagellack,
så sätter jag på pärlan och låter det torka tills jag satt på alla prälorna,
sen målar jag ett lager med det blank över hela nageln,


här har vi dom pärlor som jag brukar använda!!
köpta på Ute & Inne :)
man får med ett nagellim med men det blir sträft på nageln och funkar inte så bra,
därför rekommenderar jag att använda blankt nagellack att sätta fast pärlan med :)



Här bjuder jag även på en bild med min ny flower power tröja! ;)

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0