tisdag..

sovmorgon i morse vilket var underbart men ändå var jag trött så vet inte riktigt hur det gick ihop.
skolan och skulle byta petras ena födelsedagspresent som var för liten (se här nedan, köpt på lindex)

Men självklart så har jag otur och är slut i den storleken som jag skulle ha, blev jätte ledsen för den var så fin,
men så har man ju sådana underbara vänner som bor i thn och kunde ställa upp för mig och åka till överby som det fanns kvar!! TACK CARRO :)
ja väl hemma så tog jag mig en promenad med mamma och solveig, mycket upp friskande
så nu sitter jag här och skriver samtidigt som jag ser på sofias änglar, fy fan va bra det är fast det första avsnittet var nog det bästa och hemskaste :/ en pappa som hade hjärn tumör och hade familj med två döttrar på 10 och 4, kan ju tänka sig att inom några få år förlora sin pappa så ung måste vara det hemskaste :(

nej nu ska jag kolla på detta puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0