hiss & diss

Hissarna & Dissarna kommer från veckan som gått och som jag varit med om eller någin annan har berättat vad den varit med om.
Diss!

1. Folk som tror dom kan få vem dom vill.
Hör av sig varje dag för att flirta och den som tar emot allt inte vill ett skit. Man hör bara en massa saker om den personen att han/hon försöker sig på nya flirtar hela tiden och då tänker man bara lägg av och vänta på att det händer automatiskt istället för att vara så desperat och trackar andra med en massa sms som ett exempel.

2. Personer som tycker bara synd om sig själv.
Att man klagar på minsta lilla och jämt när det inte blir som hon/han vill så ska det gnällas. Det får ju bara folk runt om kring att störa sig på personen. Det är bara personen själv det går ut över i slutänden ändå. Och ska du inte göra det så kan jag göra det är något som kommit upp. Även är så jäkla snål och tror att alla andra ska anpassa sig efter just den personen... Aldrig!

3. Snöööö!
Asså nu får det vara slut på allt snöande! jag är så trött på det så att jag tror att jag storknar.. jag vill inte ha snö jag vill ha vår så man snart kan gå med tunnare jackor och inte behöver ha på sig vinterskor.. jag vill ha på min mina höga skor och sommar skor NU!

Hiss!

1. Mina närmaste tjejer i min klass.
Dom förjyller min dag i skolan och gör så att tiden går fort här och att man trivs så jäkla bra. Därför är det en bra att våga söka till gymnasie någon annanstans så att man inte bara har alla vänner där hemma. Utan få mer kontakter och kunna gör mycket mer än att bara stanna innanför dom där femtio skyltarna i mellerud.

2. Sol & varmt.
Solen som varit framme nästan varje dag fram tills idag.. Den vill jag verkligen ha tillbaka för jag vill att det ska bli sommar och att det ska närma sig slutet av skolan så att det blir berlinresa, studentresa & student!! :D

3. Slappa helger
Dom är så jäkla underbara när man väl behöver dom. Behöver inte göra ett skit överhuvutaget och nu måste jag utnyttja dom till att plugga vilket är behövligt denna helg. 

Jag känner att jag hade mer att dissa än att hissa men va fan stör man sig på en del saker så har man väl rätt att skriva det också?! ;)

nu ska jag skriva om nordkorea och deras vidriga diktatur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0