upp och ner vänd dag

i början av dagen var jag riktigt förväntansfull för allt som kommer att hända i den närmaste framtiden..
men sen gick allt åt andra håller tappa allt energi jag hade och tryckte ner mig själv som världens sämsta person.
och ringde daniel och grät och ville att han skulle komma hem i kväll.
orsak vill jag inte berätta..
men sen fick jag energi igen när jag fick med mig sara min lilla lilla kära (ibland) syster på cykel upp till ica och hämta min H&M-påse med lite beställning och sara hade även en bikini till henne, riktigt söt :)
färgat håret på mamma med och nu sitter jag och kollar på BB :)
sen får det bli sängen och i morgon upp till tågjäveln och dra till skolan till tråkig tema-vecka som fortsätter.. :(
men det är värt det slutar tidigt på fredag ;) hihihihi
men innan jag går och lägger sen ska jag så klart ringa min älskling och säga god natt,
men i morgon kommer älskling hem förhoppningsvis och då kan jag pussa på honom lite :*

jaja god natt kanske? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0