assså skiiiit

Insåg idag vilket jäkligt bra helg jag haft med mina vänner!
det finns inget bättre, sådana lyckade kvällar vill man ha hela tiden :)

beställde klite kläder från h&m förra söndagen och jag har inte fått det än, hade i alla fall räknat med att jag skulle få det idag, annars hoppas jag att det kommer i morgon, det måste det göra, så jag blir lite glad :)

varit i skolan, orakde inte vara kvar så drog mig hem!
känner mig lite krasslig med så får se om jag drar till skolan i morgon asså ;)
kom hem och städa tindras bur, tror hon uppskattade det, prata som vanligt!
sen fick jag göra lite mat till mig, min älskade sallad och nudlar haha
och nu en liten stund fastnade jag framför en massa bloggar..
funderar på att plugga men känner att jag inte orkar, men samtidigt vill jag ^
jag tror jag ska lägga mig och sova, eller? ;)

fan mamma kommer nog vilja ha med mig till råda och gymma sen, vilket jag INTE kommer att orka,
har typ börjat tycka det är tråkigt :/ men samtidigt är det gott när man gjort det..

saknar redan daniel föresten och vill ha honom bredvid mig i sängen, bästa som finns <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0