seeeen och jag borde sova...

har inte skrivit på länge ju... ibland är man allt seg med det..

i torsdags efter skolan så åkte jag till malin min kusin och hälsa på,
calvin fyllde även 1 år och fick en present :)
asså tänk vad tiden går fiort!! han är redan ett år :O
vi satt och snacka länge och så sov jag över där.

igår så smög vi oss hem till olivia och kolla på hennes föl som kommit till världen,
det var så sött och mjukt att klappa :)



carro hade även en "jätte" fin halsduk som hon fick av bik bok:



hahahha fulaste halsduken vi sett, kunde man haft på påsk ;p

sen så slutade vi tidigt och jag kunde komma hem till min älskling som kommit hem redan på torsdag kväll!!
han bland sement eller hur det nu stavas, så han var lite upptagen,
men eftersom det var så fint väder så unna jag mig lite tid i solen ;)
sen följde jag med en sväng upp till åsen och fick se ett kommande fint hus, kan jag lova!

idag ja, jag har gjort min plikt och sedan legat i solen,
ätit tacos och slappat på altanen med mamma och pappa efteråt.
sen kom emelie hit och jag sydde in hennes byxor, jag är nog hennes bästa sömerska ;D
sen blev klockan mycket och vi skynda oss till rostock för att se raketerna!
som vanligt alltid lika fint :)
sen lika fort hem igen, hahha
och nu sitter jag och har väntat på att daniel kom hit,
så har kollat gårdagens bb avsnitt och sedan laddat hem ny musik!
eftersom jag ska dra till berlin med alla treor på skolan (bara två klasser) i morgon,
ska bli så kul så!! :D
komma någon annanstans, åka tågt och sova på tåg t.ex. ;p
jaja ska upp tidigt i morgon och packa för har inte orkat gjort det förrän i morgon nu då ;p
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0