Skärtorsdag

jo skärtorsdag och alla verkar ju vara på rådahallen ikväll..
kan ju säga för dom som inte varit där att första gången det var alltså för två år sedan,
var det bästa, inte nog med scotts som sjöng men alla händelser just den kvällen med underbara vänner,
minnen säger jag bara :)

nej men jag och mina vänner bestämde att vi skulle dissa dansbandkvällen och sitta bak på min altan och dricka vin ;)
men eftersom jag är en snäll dotter (ibland (a)) så hade jag lovat mamma och pappa att köra dom ner dit,
så fick inet i mig så mycket vin faktiskt hahaha men vi ladda upp inför i morgon istället :)

har ju inte skrivit på ett tag men måndags skrev jag att jag skulle träffa petra och julia och vi köpe oss en massa goda saker, och myste bak på våran altan och det blev 29 grader under där!!


så här såg allt det goa ut ;)

Sen så åkte vi hem till petra en sväng och julia och hon gjorde mat till dom,
sen kom daniel och lämna lite saker och tiger petras katt trivdes hos honom :)



se så söta ;)

tisdagen var jag med emelie och jag hämta upp hemma och vi sola på hennes altan ;)
sedan drog vi runt på köpingen,
sen kom vi på idé att åka inlines!!



se vilka coolingar ;)

onsdagens så plugga jag och julia och vi lyckades komma en liten bit på vägen, haha
sen så slingade jag hennes hår, hoppas hon blev nöjd?
sen så blev jag fast i sims, så länge sen,
när man fick göra familjer och bygga stora lyxiga hus, haha barn på nytt ;p


Kommentarer
Postat av: julllan

jsaaa, jag blev allt så nöjd så baby love ;)

2011-04-26 @ 00:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0