oj oj oj!!

men gud jag har inte skrivit på år och dar känns det som :O

men lördag drog jag till olivia och det blev lite sex-party, vin, med andra ord, ångbastu, spya (inte jag), sova på soffan,
så vaknar på söndag kl 7, och tror inte att det är sant ;p
men somnar om och vaknar hyfsat och går ut med olivia och hennes hund i friska luften och skogen!!
härligt!! inte alltid som man kommer ut i skogen ;)

måndag så händer det en massa tråkigheter med älskling så får panik av att inte ha träffat honom så ballar ur i skolan och gråter och väljer att åka hem bara för att jag ville träffa honom och verkligen se så att han mådde bra,
han fick sovit och jag och simon låg i solen, verkligen underbart med vår!
sen fick jag för mig att göra lite saker som jag låg efter med, hade inte gjort en scrapbookning
så här blev mitt resultat i form av ett kort och jag tycker inte om när det är för mycket så den blev mycket enkel :)



får säga att jag har gjort den i photoshop då :)

tisdag, blev bara en lugn dag

idag då, nja var på et väldigt förnedrande möte för en sådan dålig anledning!!
är förbannad, arg, mogen mer än någon annan,
så ja..
men hem kommen från skolan så åt jag mat,
somnade och vaknade typ när daniel kom för att säga hej då för att åka upp till bengtsfos de sista dagarna innan helg,
föresten så har daniel fått jobb i Norge så genom att börja veckan så fruktansvärt dåligt så fick han något positivt att tänka på och det glädjer mig jätte mycket :)
jaja
städade tindra bur med sara systra mi,
sen blev det mästerkockarna och nu sitter jag vid BB :)
skulle pluggat med så kom jag ju på detta att jag inte skrivit på länge ;p
men får försöka plugga lite nu kanske om inte batterit på datorn tar slut, orkar nämigen inte hämt laddaren ;)
plugg nu johanna!!
jaja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0