första dagen i skolan efter lovet!

ja just nu sitter jag och kollar på bb :)

haft första skoldagen idag efter lovet, känns så där! :/
men men inte långt till studenten!!
fick inspriation utav olivia idag med och fick klart mitt nutida konst arbete ;p
bryr mig faktiskt inte om det är dåligt tror jag..
orkar inte med vår lärare i det så då blir det ju ointressant ;)

men det är klart så nu har jag bara
1. kompliterings uppgift i kultur och idéhistoria
2. komma ikapp i grafisk illustration eftersom jag hoppa in i kursen
3. rätta lite i min projektrapport
4. en redovisning som vi ska hålla i berlin
5. en inlämningsuppgift om folk mord
6. ett litet läxförhör om EU
men dom tre först sakerna är viktigast just nu!! :)
så det är faktiskt inte så mycket :)
gött det!

sen har jag även fått reda på en jävligt poisitv sak.. och jag är överlycklig liksom alla nära runt om!
det är som om en sten har lättat från mitt bröst just nu,
var så gött att få bort den just nu när man kan säga att allt händer!! :O
så grattis till mig och synd för någon annan, men helt ärligt vad tror man??

fick ett sms av daniel om att det kändes bra i norge förutom att sova i sletna baracker,
men förhoppningsvis så går det fort och han får tag på en lägenhet och sova i stället :)
men men vad gör man inte för mycket pengar och långhelg!
jag vill träffa honom nu så han kan berätta hur allt känns, är ju lite speciellt liksom,
annat land, annan miljö, annat språks om kan vara oförståligt och boendet och människorna runt i kring :)

jaja ska kolla klart på bb nu :)
sankar min daniel i alla fall och tagga tyskland på söndag-fredag!! lööööve life ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0